Blogia
chabi

Watch Full Aga armastus 2020 year openload Online Free eng sub

﹡﹡ ♲♲♲♲♲

﹡﹡ https://stream-flick.com/16676.html?utm_source=chabi.blogia

﹡﹡ DOWNLOAD

﹡﹡ ✹✹✹✹✹

 

Drama, Romance
Klaus Menzel
Two young lovers change the lives of their parents forever when the parents learn from the joyful experience of their kids, and allow themselves to again find their love
Countries USA, Romania
creator Klaus Menzel
Imeline lugu, tänud! Mulle meenub lapsepõlv ja ülimeloodiline ELO. Kes on laulu esitaja.

Kurat hea laul. Respect.

Ei ole täpike on inimene, ei ole inimene naine on, ei ole naine neiu on :D

Tasa, terve linn magab Oled väsinud ja lamad Autod tööle kiirustavad Aga sulle tere hommikust Iga hing jõuab koju, kes pummeldamas oli öösel Näha võib üheksa ja viie vange, kes kiirustavad tööle Sinitaeva silma silmavad, kohanduvad ilmaga Võib tunda kuidas vaikselt taimed hingavad Bemmidega ametnikud kortsutavad endassesulguvalt kulmu Ja silmaga sind hindavad Hah, fuck nemad, täna oleme kindlamad Ilus päev ja terve elu on ees Mõtle välja mida sa sellega teed Mõtle mis sulle on antud, vabadus Võimalused viia ellu iga kavatsust Ignoreerida kõike mida keegi teine tahab sust Teha oma valikuid, sest me oleme jumalad Ja kõik kes on nagu nietzsche, tundke end mugavalt Kuid olete rumalad Õhtul me sureme, et sündida hommikul Et teelt saaks ununeda iga komistus Rõõm on nagu viirus Oled kõigest vaba, iga päev on ilus Tasa, terve linn magab Oled väsinud ja lamad Autod tööle kiirustavad Aga sulle tere hommikust Linn veel magab Kui tasa ma alustan päeva tımmates sügavalt hinge Kujundasin ümber oma muremõtted ja unustasin pinged Nüüd võin hingata vabalt Nautida kuidas uus päev kogub hoogu Täna võtame vastu kõik võimalused, sest elu on elamiseks loodud Yin yang, kõik vastandub ja kui juhtubki midagi halba Siis hommikus elab uus lootus Soovides inspiratsiooni anda Päike tõuseb ja pimestab, mõtlen ja imestan Mis on mul ees, kuhu jõuan selle nimega? Kui midagi tahad ei tohi seista peatuses Pead suutma muuta unistused reaalsuseks Uusi ideid igas päikesetõusus näen Täna olen kõigest vaba, täna tuleb ilus päev Meile on antud nii palju, kuid mõni ikka paremat palub Ja palub ja palub kuni uni muudab valu rahuks Tasa, terve linn magab Oled väsinud ja lamad Autod tööle kiirustavad Aga sulle tere hommikust.

Is there someone who can write or give me english lyrics for this song. I really like the song but it kills me inside that I don't know for what these guys singing. Thank's.

Hea laul. ja pealegi see kes ytleb pask see on tema arust pole mõtet möliseda. Watch full hva med kjærlighets. @yelmosleh this song is sadly no good in english. its best in the language it was written :D. Watch full hva med kj c3 light remix. Oi ma tänan, aitäh sulle. S U P E R! D. Praavo👏 ideaalne, sul võiks tihedamalt lugusid tulla🙂 su lood on tõesti super head. Watch full hva med kj c3 light price. Mis te vihjate mu alalõuale v? See on juba sünnist saati spagettide söömisest. :DDDDDD. Üle mõistuse seksikas hääl.

Watch full hva med kj c3 light review. Metsa Kutsu Parim. Õhh, hea ikka, et meil on Pehu Jaan. No vähee hea liha laulab vähemalt :D. Hans ma olen sinusse alati uskunud! You are gonna make it, raisk. Ma ei suuda ära imestada, kuidas need näitlejad suutsid tõsist nägu teha: ma küll ei oleks suutnud :D.

Watch full hva med kj c3 light karaoke. See laul on kurb. nutan kui kuulan. Mu üks lemmik-thanks poisid. KUS SA OLED HVNS. 😄😄😄😄😄😄😄😄. Aare Mägi-ei ole Armastust vaid sõnad.

 

About The Author: ᴸⁱⁱˢᵃ ᵀᵃᵐᵐⁱˢᵗᵉ
Biography: Liisa ei hüüa tulles..... saare pommid

 

//

0 comentarios